Portré
Jeanne Gérard
színész
Életrajz
Szoprán énekes
Jeanne Gérard filozófia szakon végzett a Sorbonne-on, operaéneklést a Manhattan School of Music-ban Patricia Misslin-től tanult. Kiskorától táncol és színjátszik, számos színdarab és musical főszereplője New York-ban és Párizsban. Koncertjei a Carnegie Hall-ban, a Symphony Space-ben, Danny Kaye Playhouse-ban, a Bargemusic-ban, az Opera Americában és a Spectrum-ban voltak hallhatók. A kamarazene elszánt szószólója, huszadmagával a Rébow Ensemble megalapítója. 2018-ban Amor mellett Frasquitát énekli a La Fabrique Opéra Carmen produkciójában.
Válassza ki a keresett személy nevének kezdőbetűjét vagy használja a keresőt!
-
Interjúk
Apropó nélkül – beszélgetés Bánsági Ildikóval
Ady Endre Petőfiről írott sorai jutnak eszembe először róla. Mást, két-három szavas méltatást nem is mernék róla írni. Nekem ő fogalom. A BÁNSÁGI. Csupa nagybetűvel. Gyulay Eszter -
Interjúk
„A színészet egy önkifejezési forma számomra.”
Lukács Sándor legújabb alakítása az Úr Esterházy Péter Mercedes Benz című darabjában, amit most Zsótér Sándor vitt színre a Vígszínházban. A színész több, mint fél évszázados pályáján vállalt szerepeket más színházakban is, de 1972-es belépése óta a Vígszínház társulati tagja. Kik és hogyan hatottak művészi fejlődésére, mi tart a legfontosabbnak színészetében? – ezekről a kérdésekről beszélgettünk. Farkas Éva -
Interjúk
„A színház mindig azoknak volt fontosabb, akik csinálják.”
Közismert nézet, a hang a lélek esszenciája. A hangban sűrűsödik össze az ember lényege. Kicsendül belőle szinte minden érzés. A hang éppúgy árulkodik a korról, mint a temperamentumról. Egy színész számára pedig különösképp meghatározó. Bezerédi Zoltán bár keveset szinkronizál, hangja mégis összetéveszthetetlenül markáns és egyedi. Önazonos. Gyulay Eszter